سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 5512
کل یادداشتها ها : 4
خبر مایه


 این سوال که آیا با افزایش رنکینگ الکسا، رتبه سایت هم در گوگل افزایش خواهد داشت، سوالی است که برای بسیاری از افراد به خصوص صاحبان مشاغل پیش می آید .

برای این سوال جواب ها و نظرات متفاوتی وجود دارد اما باید بگویم که افزایش رتبه الکسا هیچ تاثیری در پیشرفت رنکینگ وب سایت در گوگل نخواهد داشت.

بسیاری از مدیران شرکت های ایرانی سعی دارند تا رتبه الکسای خود را افزایش دهند و در این رابطه هزینه های بسیاری را صرف می کنند.اما واقعا یک رتبه الکسای خوب تا چه حد موثر است؟

آیا فکر کرده اید که چقدر مشتریان به دلیل داشتن یک رتبه خوب در الکسا از محصولات شما خریداری می کنند؟ در جواب باید بگویم که به طور حتم یک درصد پایینی از کاربران اینترنتی تولبار الکسا را در مرورگرهای خود نصب کرده و رتبه الکسای وب سایت ها را مورد بررسی قرار می دهند.

پس باید تاکید کنم که به جای صرف وقت و هزینه های بالا برای افزایش رتبه الکسا، سعی در اصلاح وب سایت خود کنید و محتوای آن را برای جذب کاربران آماده کنید. در آن صورت است که گوگل وب سایت را مشاهده می کند و با افزایش سئو، سایت شما به صفحات اول نتایج جستجو خواهد آمد و به دلیل افزایش ترافیک سایت، رتبه الکسا هم بهبود خواهد یافت.

 






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ